Blog

Hangouts je porastao (u Chat)

Svako ko je koristio Hangouts u okviru GMail-a zna da je ta alatka veoma korisna, ali nije je koristilo mnogo nas jer svi imamo skype, viber, whatsapp, itd. Google je napravio hangouts pre mnoooogo vremena ali ga nije mnogo čačkao - jer tu i nije bilo previše materijala za čačkanje. Video pozivi, chat, skajpoliko okruženje, sve već viđeno. Ali, Google ne bi bio Google da ne izmišlja koješta stalno, pa je sada u okviru GSuite paketa ubacio novi Hangouts (Chat) - i to kao core uslugu. Šta je ono što nam novi Hangouts donosi?  1. Fokus na timove GSuite kao takav nije namenjen individualcima već timovima, pa [...]

Šta znači ISO27001?

Kao što nam je svima poznato, u digitalnom svetu je bezbednost informacija jako bitna stavka, pa samim tim svako od nas voli da neko može da mu garantuje da će njegove informacije biti bezbedne kada se poveravaju nekom VoIP provajderu. Pored digitalnih, želimo da nam svaki pouzdani provajder garantuje da neće biti curenja informacija i u drugim oblicima (npr na papiru). Sve ovo je obuhvaćeno standardom ISO27001. Ali, šta uopšte znači ISO standard? ISO (International Organization for Standardization)  predstavlja mrežu nacionalnih instituta za standardizaciju 162 zemlje, a postoji mnogo različitih klasa standarda (upravljanje kvalitetom, zaštita životne sredine, bezbednost informacija). Svaka kompanija koja aplicira za ISO standardizaciju mora [...]

Šta je Google Vault (a šta nije)?

Kada se pomene backup podataka u bilo kojoj malo ozbiljnijoj organizaciji, obično se rukovodioci malo naježe i ta tema im nije prijatna. I to je sa razlogom. Niko ne želi da zamišlja scenario zapaljene server-sobe svoje kompanije koja je sa plamenom odnela sve dragocene podatke, ikada. Znajući to, pojavili su se veliki igrači i rekli "Prepustite ovo nama", tako što su nam za male pare omogućili da imamo backup svega stalno, bez ograničenja. Teško za gledanje, jel da? Posle toga, više nije bilo potrebe za priču o backup-ima, jer pobogu imaš GSuite Business plan, šta će ti backup kada Google garantuje životom za tvoje podatke? [...]

Voicemail je mrtav – živeo voicemail!

Po internetu se vode desetine debata o tome da li je vreme voicemail-a gotovo. Neki kažu da je svaki voicemail koji dođe 90% od Vaše mame ili tate koji ne znaju da koriste mobilne telefone, i da su tekstualne poruke zamenile voicemail jer su lakše za prelistavanje i arhiviranje. Da li je stvarno tako? Jeste. U svakodnevnoj komunikaciji sa našim prijateljima i rodbinom mnogo je brže da odaberemo prečicu za poruku i otkucamo „Vidimo se danas u 13h kod konja“, nego da se pozove neki broj, pa da se sačeka signal, pa da neko vreme zvoni, pa da se sačeka obaveštenje da može da se snimi glasovna [...]

Prepaid u Call Center svetu – mit ili prilika?

"Informacione tehnologije i poslovanje su postale usko prepletene oblasti. Mislim da niko ne može da govori o tehnologiji a da u isto vreme ne govori o poslovanju." - Rekao je Bill Gates. Ideje koje imamo u Cloud Office laboratoriji nam daju podstrek da napredujemo, da se razvijamo i rastemo sa svakim novim proizvodom. Jedna od tih ideja je i Prepaid Cloud Centar. Da, zvuči pomalo suludo ali uopšte nije. Predstavićemo Vam kako smo došli do zaključka da ovo može biti jako korisan spoj tehnologija, za olakšanje Vašeg poslovanja: Zamislite osobu koja u svom magacinu ima 1200 proizvoda koje želi da proda. Posle analize tržišta je došao/la do [...]

Skype integracija sa call centrom

Kada čujemo reč "Skype" svi pomislimo na stari dobri program preko kog smo otkrivali VoIP komunikaciju na svojim računarima. Međutim, Skype može biti mnogo više od toga - ako se integriše sa Cloud Call Centrom. Kako? Pre svega, Skype koristi standardne protokole za primanje i slanje audio paketa koji dolaze i šalju se putem intereneta, pa tako i ima sve mogućnosti kao i bilo koji drugi VoIP klijent. A već je dobro poznato da je nama VoIP jedna od užih specijalnosti. Pa, zašto ne spojiti ono što znamo sa onim što svi vole? Potreba za Skype integracijom sa Cloud Call centrom je nastala pre svega iz navike. [...]

7 razloga za prelazak na Cloud Call Centar

Prošli post bio je posvećen upoznavanju sa Asterisk Call Centar platformom, a ovaj tekst će se baviti tom temom, ali dublje. Mi smo uzeli Asterisk platformu, koju smo podigli "na oblak", povezali sa drugim serverima i napravili Cloud Call Centar. Ovaj patent je nešto na šta smo jako ponosni, pa Vam iznosimo 7 razloga zbog kojih je naše rešenje korisno za Vaše poslovanje: 1. Neograničeni uslovi i poduslovi pri primanju poziva Svima nama je poslovanje "naštelovano" na drugačiji način i nemamo svi iste zahteve po pitanju svoje telefonije. Cloud Call Centar je opremljen desetinama modula koji mogu biti međusono kombinovani, i tako Vam rešiti bilo koji zahtev [...]

Šta je Asterisk Call Centar?

Cloud Office blog obožava teme vezane za call centar sisteme. Zašto? Zato što su mogućnosti skoro neograničene, zato što su laki za korišćenje i zato što imamo puno zadovoljnih klijenata koji koriste naše call centre. Međutim, ono što do sada nismo pominjali je Asterisk. Asterisk call centar predstavlja softverski call centar postavljen na serveru, koji radi jednako besprekorno kao i bilo koji telefonski operater. Ako biste hteli da imate svoj Asterisk call centar, ne trebaju Vam skupi serveri koje ćete držati u podrumu svoje kompanije, ne trebaju Vam 3 sistem administratora koji će da rade 24h/7, ne treba vam uređaj za hlađenje serverske prostorije od par desetina hiljada [...]

Šta znači redudancy u Call Center svetu?

Telefonija više nije analogna, i od kada je tako svaka telefonska centrala zahteva server sa opremom u sebi. Hard diskovi, procesori, napajanja su samo neki od delova svakog telefonskog sistema. RAID više nije pojam koji se vezuje samo za velike data centre već i za Call Center servere. Svi pomenuti delovi su podložni kvaru, i na žalost niko ne može da nam garantuje da će HDD koji smo gurnuli u naš server da radi 5, 10 ili 20 godina. Tu na senu scupa redudancy. Šta je redudancy? U engleskom jeziku označava suvišnost, pretrpanost, ali u digitalnom svetu ima sasvim drugo značenje. Call center sistemi bi bili prilično [...]

2017-06-28T10:55:06+01:00June 26th, 2017|Categories: Uncategorized|0 Comments

International Dialer – veza između vas i PBX centrale

U prethodnih nekoliko postova smo pisali o tome kako je moguće pričati neograničeno po jako niskim cenema, kako postoje paketi koji Vam omogućavaju da budete umreženi sa kolegama bilo gde u svetu, itd. Ali nismo pomenuli malenu ali ključnu kariku koja je na Vašem telefonu – International dialer Ova Android ili iOS aplikacija je toliko mala i genijalna, a radi ono što je ključ za VoIP – poziva centralu i govori joj koji broj ona treba da okrene da bi Vas spojila sa nekim u belom svetu. Dakle, svaka VoIP centrala ima svoj broj koji je dostupan svima koji su odobreni u sistemu. Naravno da postoji jako [...]